Yodep dag 2

8 augustus 2014 - Mangochi, Malawi

'S morgens stonden we vroeg op want het ontbijt was vroeg klaar. We gingen naar onze eerste activiteit, ik moest bakstenen maken. Eerst moesten we een gat maken en daar bij het zand water gooien, dit moesten we in een mal gooien en toen had je 2 bakstenen.
Hier werd een wc van gebouwd voor een oude vrouw, ze was 80 jaar, dit is erg oud voor hier Malawi.
Verder hebben we deze dag niet veel meer gedaan.

1. Mariël:
    8 augustus 2014
    Nou zoals we al wisten via de mails van worldmapping die we om de paar dagen krijgen hebben jullie super hard gewerkt met z'n allen, Rosalie en Annemarie zijn heel erg te spreken over jullie als groep, die heel hard werkt en die er altijd voor elkaar is, heel goed om te horen.
    Nou geniet nog maar van jullie avontuur bij Lake Malawi, en rust maar lekker uit voor de terugreis, die weer een heel aantal uurtjes zal gaan duren, tot dinsdag Teunes, XXXXX van ons allemaal
  2. Gerlinde:
    9 augustus 2014
    Ha Teun,
    Wat heb jij al veel gezien en meegemaakt! En geweldig de verhalen die je schrijft.Om het allemaal echt mee te maken is natuurlijk helemaal mooi.We kijken er naar uit dat je de verhalen live aan ons kan vertellen. Teun ,geniet nog van de laatste dagen en tot gauw. Groetjes van ons.
  3. Opa en oma vd Goor:
    9 augustus 2014
    Hoy Teun nog bedankt voor je telefoontje toen ik jarig was.je reis zit er bijna op we zijn benieuwd naar je verhalen en mooie foto,s teun tot volgende keer.
    groeten Opa en Oma